Horvátországból egyenesen

Hosszú hétvégézz a Plitvicei tavaknál!

2019. március 12. 13:37 - Horvátországinfó

Lassan de biztosan felvirradnak a kellemes tavaszi napok és egyre haladunk a hosszú hétvégés ünnepek felé. Mi is sokat tervezünk ilyenkor, merre és hova induljunk a családdal kirándulni.

Természetesen a Balaton, a Mátra és megannyi wellness szolgáltatással is rendelkező szálláshely ideális választás, de ha kicsit bevállalósabbak vagyunk, mediterránabb programok közül is válogathatunk.

Nézzük meg a Plitvicei tavakat!

Az egyik legjobb kirándulási lehetőség a Plitvicei tavak felfedezése. Ez a csodaszép vízesés paradicsom tavasszal is kiváló úticél. Budapesttől jó 5 órányi vezetéssel érjük el a Plitvicei tórendszert. Jó tudni, ilyenkor tavasszal lényegesen olcsóbb a belépő mint nyáron. A nyári 250 kunás ár helyett, március 31-ig csak 60 kunát kell fizetni, míg a húsvétre eső hétvégén is csak 100 kunát kérnek el. Csupán június 1-től ugrik fel a belépő ára 250 kunára!

Egy plitvicei kirándulást mindenképpen úgy szervezzünk meg, hogy a helyszínen foglaljunk szállást. Itt például, már 5500 forinttól találsz szállásokat. Érdemes még csütörtök este elindulni. Nem baj ha éjjel érkezünk meg, ez teljesen normális erre. :) Ha csütörtökön megérkezünk az egész pénteki napot a tavaknál tudjuk tölteni. Érdemes végiggondolni azt, ha kicsit bevállalósabbak vagyunk, Plitvice után lemenjünk-e még a tengerre. Senjig már csak 60 kilométert kell vezetni.

A mi javaslatunk az, hogy érdemes reggel kijelentkezni és a plitvicei túra végén levezetni Senjig, majd kicsit visszafelé Selcén, vagy Crikvenicán szállást foglalni. Így már másnap a tengerparton aludhatunk, s reggel akár tengeri panoráma mellett reggelizhetünk.

Vagy, kapásból a tengerpartot válasszuk!

Akár egy hosszú hétvégén is érdemes valamelyik közeli tengerpartra leugorni. Tudjuk, kicsit merésznek tűnhet ez a kijelentés, de mi már többször kipróbáltuk ezt és például Zadarban vagy a Krk szigeten sok magyarral találkoztunk ilyen tavaszi hosszú hétvégeken is.

Talán a legjobb választás a Krk sziget. Őt Budapesttől számított 5-6 órás vezetéssel könnyen el lehet érni. Krk város vagy Baska ideális választás lesz. Baskán például már kellemes nyári idővel találkozhatunk. Ilyenkor tavasszal szinte alig hullámzik a tenger. Ha csak kifekszük a tengerpartra, akkor is kellemes barnás árnyalattal térhetünk haza. Mi amikor pünkösdkor Baskán jártunk 26e Ft-ot fizettünk 3 éjszakára (krki szállásokat pedig itt találsz).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.